Αισθήσεις

Εδω η εμπειρια που αποκτουμε μεσω των αισθησεων παιζει τον πρωτο ρολο. Το ζητουμενο ειναι η αισθητικη απολαυση. Η τεχνη, ο κινηματογραφος, η λογοτεχνια, το θεατρο ακόμα και η μαγειρικη, τα ταξιδια και η (καλη) τηλεοραση δινουν την πρωτη υλη αυτης της ιστοσελιδας

Τετάρτη, Ιουλίου 05, 2006

Σαλάτα



Η Τετάρτη είναι η μέρα της υγιεινής διατροφής. Τρώω μόνο σαλάτες και φρούτα. Αλλά όταν λέμε σαλάτα δεν εννοώ μια ξερή ντομάτα χωρίς λάδι. Εννοώ ένα μεγάλο μπολ με αρκετά λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά και ό,τι τραβάει η όρεξή μου), κρεμμύδι, Σερφιώτικη κάπαρη (χάρις σε ένα πολύ καλό θείο που μου δίνει κάθε καλοκαίρι όταν κατεβαίνω στο νησί), ελαιόλαδο και φυσικά άφθονη φέτα. Η σαλάτα αυτή είναι πλήρες γεύμα και αρκετά χορταστική.

Είμαι λεπτός. Και φαίνομαι λεπτός. Όμως όλο το χειμώνα πήρα κιλά γιατί λόγω άσχημων συγκυριών έπεσα με τα μούτρα στα γλυκά και άρχισα να κάνω μπάκα. Μπορεί να μην ήταν εμφανής αλλά εγώ έβλεπα μια αλλαγή στο σώμα μου που δεν μου άρεσε. Έτσι μετά το Πάσχα πήρα την αποφασή να περιορίσω τα γλυκά, να τρώω καλό πρωϊνό (και όχι έναν σκέτο καφέ) και περισσότερα φρούτα και μια μέρα την εβδομάδα να τρώω σαλάτες. Τα αποτελέσματα θεαματικά. Έχασα 3 κιλά και έπεσε η μπάκα.

6 Comments:

  • At 09:22, Blogger kalliopi said…

    Μπράβο!
    Και καλό είναι να κάνουμε αποτοξινώσεις μία με δύο μέρες κάθε εβδομάδα με φρούτα ή και με λαχανικά.

     
  • At 09:43, Blogger not the boy next door said…

    Καλλιόπη, καλώς ήρθες στον κόσμο των Αισθήσεων

     
  • At 10:15, Blogger jojo said…

    οι σαλάτες είναι το αγαπημένο μου πιάτο, τωρα το καλοκαίρι, γιατί είναι η εποχή των αγαπημένων μου λαχανικών (ντομάτα, αγγούρι)

    επίσης τα φρούτα του καλοκαιριού τα λατρεύω,
    και γιαυτό κάθε καλοκαίρι με φρούτα και σαλάτες να κυριαρχούν στο διαιτολόγιό μου,
    καταφέρνω να χάσω μέχρι και 5 κιλά απο αυτά που είμαι το χειμώνα.

    στην κυριολεξία αναζωογονούμαι!!!

     
  • At 21:31, Blogger Johny said…

    Ωραία όμως τα άτιμα τα γλυκά βρε παιδί μου! ε?

    Καλως μας ξανάρθες NTB!

     
  • At 13:08, Blogger KRITIKOPULA said…

    EKPLISOME PU IPARHUN TETII TIPI SAN KE ESENA...
    TI NA PO?
    BRAVO !!!!!

     
  • At 01:44, Blogger Ophelia said…

    Πολύ καλή ιδέα! Δεν το είχα σκεφτεί να το κάνω αλλά μάλλον θα το καθιερώσω ;)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home